Tele2 webmail is ook de webmail waar mensen met een Zonnet domein gebruik van kunnen maken. Als je webmail met ‘zonnet’ in het mailadres gebruikt, dan moet je dus inloggen op Tele2 webmail om bij je mailbox te komen. Tele2 geeft aan dat er soms moeilijkheden met inloggen kunnen optreden wanneer je bepaalde instellingen in de browser niet goed hebt staan. Het is belangrijk om Javascript te activeren en om cookies te accepteren om te kunnen inloggen op je Tele2 mail.
Tele2 webmail wachtwoord vergeten?
Direct onder het inlogscherm voor Tele2 webmail zie je twee opties staan, namelijk ‘gebruikersnaam vergeten’ en ‘wachtwoord vergeten’. Je kan hier direct de juiste optie aanklikken wanneer je niet kan inloggen. Vervolgens wordt je doorverwezen naar de pagina waar je je wachtwoord of gebruikersnaam kan wijzigen / opvragen.
Mijn Tele2 webmail instellen
Mijn Tele2 webmail instellen op je pc, laptop, tablet / iPad, smartphone (met als besturingssysteem: iPhone, Android of Windows) of desktop computer? Wij vertellen je hier onder alles over hoe je je Tele2 mail kunt instellen. Denk hierbij aan server mailinstellingen voor imap, pop3, smtp, ssl en de in- en uitgaande poorten.
Tele 2 webmail storingen
Online kan je de actuele storingen en meldingen van Tele 2 bekijken, waar de eventuele storingen in Tele2 webmail ook tussen staan. Op de storingspagina van deze provider vind je aan de rechterzijde ook twee groene buttons. Door De juiste button aan de klikken kom je bij tips die je kunnen helpen de storing zelf te verhelpen.
Een storing hoeft natuurlijk niet altijd aan de provider te liggen, controleer daarom altijd eerst je eigen apparatuur, denk daarbij aan een kapotte- of los zittende kabel, stroomstoring, reset je modem, etc.
Kom je er toch niet uit, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice:
Contact met Tele2 Klantenservice
Tele2 klantenservice heeft een online forum waar je je vraag kan stellen. Daarnaast is Tele2 ook op Facebook en Twitter te vinden. Online is er een virtuele assistent waar je vragen aan kan stellen. Kom je er met deze computergestuurde assistent niet uit, dan kan je door dit systeem worden doorgezet naar een chat met een echte medewerker. Uiteraard is deze internetprovider ook telefonisch te bereiken, via 020 – 754 444. Als je een mobiel van Tele2 hebt, dan kan je ook bellen naar 1200.