UPC is tegenwoordig onderdeel van Ziggo. Dit betekent dat UPC webmail natuurlijk ook van Ziggo is. Om bij je UPC webmail te komen kan je inloggen via Ziggo. Je hoeft geen Ziggo domein te hebben, maar kan in Ziggo Mail gewoon met je vertrouwde UPC gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.
UPCmail inloggen
Inloggen op UPCmail kan met behulp van je upcmail adres en het bijbehorend wachtwoord. Een mailadres van deze provider eindigt op @upcmail.nl
UPC webmail wachtwoord vergeten?
Als je je wachtwoord bent vergeten van je UPC webmail, dan kan je inloggen op Mijn Ziggo. Hier heb je de mogelijkheid om binnen enkele klikken een nieuw wachtwoord in te stellen voor je UPC webmail. Als je nog geen Mijn Ziggo hebt, bijvoorbeeld omdat je dit niet hebt aangemaakt, dan kan je je hier heel eenvoudig online voor registreren. Dat is makkelijk voor in de toekomst.
UPC webmail storingen
Voor storingen in UPC webmail kan je de storingschecker van Ziggo raadplegen. Deze is op de website te vinden. Hierin staan alle storingsmeldingen aangegeven per postcode. Dit wil zeggen dat je op je eigen postcode kan zoeken naar storingen of onderhoudswerkzaamheden. Wanner de storing in jouw UPC webmail er niet bij staat, dan kan je gebruik maken van het stappenplan om te zien of je zo zelf achter de oorzaak van de storing kan komen. Lukt dit niet, dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met Ziggo.
Contact met UPC
Je kan vanaf een vaste Ziggo telefoonaansluiting bellen naar het nummer 1200. Bel je mobiel of van een ander vast nummer? Dan bel je naar 0900 – 1884. Je kan altijd bellen tussen 08.00 en 22.00 uur, zeven dagen per week, ook op zon- en feestdagen.