Ziggo webmail hoeft niet speciaal te worden aangevraagd wanneer je al internet van deze provider gebruikt. Je kunt direct al gebruik maken van Ziggo Mail. Je kunt inloggen via je computer of laptop, via je tablet of je smartphone. Hiervoor gebruik je het mailadres en het wachtwoord dat je al hebt van deze internetprovider. Na het inloggen heb je direct toegang tot je mailbox, je adresboek en je online agenda. Tevens kun je je accounts op social media toevoegen.
Ziggo webmail wachtwoord vergeten?
Als je je wachtwoord voor je Ziggo webmail bent vergeten, dan kun je naar Mijn Ziggo gaan. Hier kun je op heel gemakkelijke wijze een nieuw wachtwoord instellen. Uiteraard krijg je hier een bevestiging van.
Mijn Ziggo webmail instellen
Mijn Ziggo webmail instellen op je pc, laptop, tablet / iPad, mobiele telefoon (met als besturingssysteem: iPhone, Android of Windows) of desktop computer? Wij vertellen je hier onder alles over hoe je je Ziggo mail kunt instellen. Denk hierbij aan server mailinstellingen voor imap, pop3, smtp, ssl en poorten. Je gebruikersnaam is je e-mailadres en het bijbehorend wachtwoord heb je zelf aangemaakt.
Ziggo webmail storingen
Als je last hebt van een storing in je Ziggo webmail? Dan kan je op de website van je provider kijken bij de storingschecker of deze al gemeld is en eraan gewerkt wordt. Daarnaast kan het ook zijn dat de storing zich alleen bij jou voordoet. Je kunt dan gebruik maken van het online stappenplan van deze aanbieder. Hierbij wordt er eerst op storingen gecontroleerd en wordt er bekeken of jouw mail goed werkt op de servers van Ziggo. Vervolgens worden ook de instellingen op je device gecontroleerd om te zien of deze wel goed staan.
Contact met Ziggo klantenservice
Als je contact met de Ziggo klantenservice wilt over je Ziggo webmail, dan kun je bellen naar 1200 met een vaste telefoonaansluiting van deze provider. Heb je deze niet, dan kun je bellen naar 0900 – 1884. Je kan de Ziggo elke dag bellen tussen 08.00 en 22.00 uur, ook op zondagen en feestdagen.